It’s official: Frederique van der Wal op Exact Meets E-commerce 2017!

In navolging van de zeer succesvolle en uitverkochte editie van 2016 denderen we door met alweer de 8ste editie van Exact Meets E-commerce; hét e-commerce event voor Exact software. Exact Meets E-commerce wordt jaarlijks georganiseerd door Dealer4Dealer in samenwerking met Exact Nederland. Ook dit jaar weer echte topspelers uit de e-commerce wereld en een zeer gevarieerd programma.

Wat kun je verwachten?
Een zeer leerzaam en inspirerend event met zowel interessante expert- als klantcasesessies. Onderwerpen die tijdens de sessies voorbij komen zijn internationalisering, omnichannel, B2C/B2B, exponentiële groei, Click&Bricks, Magento 2.0 en duurzaam ondernemen. Het event wordt gepresenteerd door presentatrice Amber Kortzorg.

Powervrouwen in de e-commerce
Deze editie besteden we extra aandacht aan ‘Powervrouwen’ in de e-commerce. Vrouwen maken een opmars in de e-commerce wereld en spelen een belangrijke rol tijdens EME17. Tijdens het event vertellen deze succesvolle vrouwen hun verhaal, met als klap op de vuurpijl voormalig supermodel en entrepreneur straight out of New York: FREDERIQUE VAN DER WAL!

Over Frederique van der Wal
Frederique van der Wal is een bekend Nederlands (ex)topmodel, presentatrice, actrice en bloemenondernemer geboren in Den Haag. Nadat ze in 1985 een Elite Model Look of the Year ontving kwam haar carrière in een stroomversnelling terecht. Ze werd bekend bij het grotere publiek en stond al snel op de cover van bladen zoals Vogue, Harper’s Bazaar en Cosmopolitan. Daarnaast werd ze het gezicht voor campagnes van prestigieuze merken zoals Revlon, Guess, MCI en Victoria’s Secret.

In 2005 werd er door een kweker een lelie naar haar vernoemd, de ‘Frederique’s Choice’. Dit inspireerde Frederique om samen met Discovery Channel een programma te ontwikkelen. In de documentaire ‘The Invisible Journey’ volgden ze de route die bloemen afleggen op weg naar de klant: van de velden in Kenia naar de markten en veilingen in Nederland tot speciale evenementen in New York.

Het programma bracht Frederique op ideeën en inspireerde haar om een lifestyle merk in de bloemen industrie te creëren. In 2008 lanceerde ze haar succesvolle webshop ‘Frederique’s Choice en startte hiermee het eerste bloemenmerk ter wereld. Ze verzenden boeketten, bieden bloemenabonnementen aan en leveren in 7 landen. Frederique is Creatief Directeur en richt zich binnen het bedrijf voornamelijk op branding & duurzaamheid. Wil je meer weten over deze Powervrouw? Meld je dan snel aan voor Exact Meets E-commerce 2017!

Wat, waar en wanneer?
Het evenement vindt plaats op donderdag 28 september 2017 in het hoofdkantoor van Exact in Delft. Dankzij onze sponsoren kunnen we de eerste 100 tickets GRATIS aanbieden. De tickets bestel hier of via Eventbrite.